Selasa, 21 Jun 2011

real story!!!

Assalamualaikum......
huhuhuhu lame dah xupdate blog nie...
almaklum lar busy dengan program-program sekolah....
nie pun nasib jew ade mase..hehehe..
pape pun sekarang  nie aku nak share satu cerita yang mungkin korang-korang yang membaca xpercaya tetapi ianya adalah suatu realiti...
pada 20.6.2011 iaitu hari ISNIN...
aku bangun pada pukul 6.00 a.m. dan terus pergi mandi and then jadual buku.dengan semangatnya aku pun keluar rumah nak pergi sekolah.time aku keluar rumah tadi xdew rase pape juz aku rase pening+selesema lar sbb baru abis demam kan..tuh dah kebiasaan aku...tetapi sampai jew kat sekolah aku rasa badan aku lesu..hati aku kate mungkin aku xbangun sahur pagi...dan aku teruskan langkah pergi ke tapak perhimpunan.sampai jew kt situ aku still boleh bercakap lagi tetapi sampai jew waktu nak mengalunkan zikir asma'ul husna tuh aku rase angin kuat sangat pastuh satu badan aku rasa sejuk dan aku xberdaya untuk berdiri sehingga kan aku nyaris-nyaris jew tumbang a.k.a pengsan...tetapi bukan itu sahaja malah aku rasa badan aku menggeletar serta berpeluh-peluh..agak lame jugak lah aku terkena macam tuh dari zikir asma'ul husan sehingga nyanyi lagu perak...habis jew nyanyi lagu perak keadaan semakin reda tetapi aku masih dalam kebingungan...nasib baek xlama lepas tuh kami sume dapat duduk sebab perhimpunan lama sangat..aku pun ape lagi manfaatkan lah waktu itu dengan sepenuhnya....lepas jew perhimpunan habis aku naik ke kelas dan aku tanya lah kat kawan2 aku ade rase angin kuat x tadi tapi sume orang kate xdew..aku ape lagi terus mendiamkan diri dan xberkata apa2...agak pelik jugak lah.....
ok lah tuh jew citer yang ak nk share ngan korang sume...citer nie adalah realiti..terpulang kat korang nk percaya atau x..aku xpakse...pape pown aku undur kan diri dengan assalamualaikum......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan