Jumaat, 24 Jun 2011

BARU a.k.a. NEW

Assalamualaikum & hye readers.....
ape yang baru??apa yang new tuh???
huhuhhuhu....
cer cite cer cite..
hehehehe...
nak cite lar nie..sabar2!!!!!...
sblom tuh kowg jgn ase pelik lak ngan gamba2 yang ade kat blog nie sbb kat situ ade tulis zadoramizs.blogspot.com....lagi satu kowg jgn pikir yang bkn2 erk....zadoramizs tuh dulu blog aku gak tp disebabkan ade masalah yang xdpt dielakkan aku terpakse wt blog baru berserta emeil baru....hehehehe....tp sume post still same ag sbb ak wat import eksport....waaa!! dah mcm barang dagangan lak kan..hehehe..tp sume berjalan dengan lancarnyer....ermmmm...ok citer pasal blog baru dah abis skrg aku nk citer pasal ptg td.....
ermmmmm..sblom tuh tukar mod dulu...
.....ok citer nyer cmnie...esk skolah aku sukan so biase lar adat sukan kan ade perbarisan lintas hormat so aku nie pown pergi lah cari budak2 aku tuh untuk raptai sekaligus nk wt latihan terakhir....nk taw ape yang terjadi lepas tuh???sowg budak pown ak xjumpe sume pakat lari bile nmpk aku..dah lar aku nie baru nk sihat so mls lar aku kejar diowg aku just usha tajam jew kat diowg....nasib baek ade dua tiga budak yang sanggup turun tapi yelar xmemuaskan ati langsung....rase mcm nk jew aku g jumpe2 dak2 tuh g kasi kesedaran sikit....lagi satu yang aku panas ati 3 hari aku turun tiap2 petang untuk latih diowg kawad tetapi hampeh....2 3 org jew yang datang...bile dah mcm tuh aku suruh jew lah diowg balik tp yelar kesian lar yang datnag tuh bukan dekat tp jauh lak tuh.....ermmmmm...aku harap esk ade lar budak2 aku turun untuk terakhir kalinyer....ermmmm..aku harap jugak kesihatan aku makin sihat....ermmmmm....sbar jew lar...!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan