Rabu, 27 April 2011

[nurul]

Assalamualaikum sume & hye readers....
hehehe....
korang mesti tertanya2 ape cite aku kali nie....
yer lar korang mesti pelik kan sebab tajuk entry kali nie nama orang....
hehehehe...
actually NURUL tuh ak lar....
aku xtaw nak letak ape tajuk kali nie....
mesti dalam fikiran korang aku nie dalam keadaan yang boring sgt kan...
hehehhehe...
mmg btol pown....
aku ngah bosan sgt time nie....
hurmmmmm....
bosan2 gak tapi aku ade rase resah sikit...
nak taw sebab ape??
sebabnyer jumaat nie aku ade trip to Melaka so agak resah sikit lar sebab syarat2 nk pegi Melaka tuh agak ketat cikit lar.....
hurmmmmm...
pape pown aku akan try patuh ngan syarat2 tersebut supaya tidak menjadi cerita bila aku balik dari Melaka nanti.....
hehehehe....
korang sume nak ape??
nk ole2????
hehehehe.....
law cm tuh nanti aku kasi ole2 kat korang erk....
hehehehe.....
ok lar aku undur diri dulu sebab dah xdew idea nie....
ok lar tatatatata....salam & good nite all....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan