Ahad, 24 April 2011

[kembali pulih]

Assalamualaikum sume & hye readers......
huhuhu....ALHAMDULILLAH aku dah kembali sihat tetapi still suara jantan ag...
hehehehehe....
pape pown aku rase happy sangat sebab kesihatan aku makin pulih...
tetapi dalam kesihatan aku makin pulih nie ade lak yg wat spoil...
aduhhhhh....kacau betol lar....
pape pown aku harus lupekan kejadian tuh sebab nasi dah jadi bubur so kite terus kan kehidupan ini ye....
hehehehe....
lepas je kejadian itu aku dapat lagi satu berita yang menyeronokkan bagi aku sebab x lama ag bilik aku akan jadi seperti bilik yang ak idam2 kan selama ini....
hehehehe....
maksud nyer bilik aku tuh dalam pengubahsuaian...
hehehehe....
nie yang membuatkan aku xkuar umah nanti....
hehehehehe....
pape pown aku happy sangat sebab dapat bilik baru....
hehehehe.....
aku dah xtau nk ckp ape dah nie sebab ketandusan idea lak...
hehehehehe.....
ok lah sampai sini je aku nyer celoteh di malam ari...
hehehehe....
aku akhiri coretan aku nie ngan gamba2 bilik idaman aku...
hehehehehe....

yang pertama....
yang kedua....
yang ketiga....
hehehehehe.....
banyak lak aku punyer pilihan...
hehehehe...
pape pown kite tunggu apa yang akan terjadi pada bilik aku itu....
hehehehe...
TUNGGGUUUUUUUUUU....
ok selamat malam sume......SALAM!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan