Sabtu, 14 April 2012

Hai bloggerrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
huhuhuhu hari ini aku dapat keluar dari kolej aku (sementara je kot) hahahaha.......
tak apa lar janji aku dapat keluar dari kolej itu....hehehe...actually aku kkeluar ini sebab aku nak jumpa akak aku yg dah lame tak jumpa so aku isi lar kad bermalam itu..hehehe....
okay sekarang aku lepak kat secret recipe dimana tempat akak aku kerja....ouchhhh tempat lama aku lar...hehehe rindu siot kat tempat kerja aku itu...tak apa tak apa nanti aku ley datang lagi heheehehehehe.....sedang aku lepak lepak kat secret recepi ini aku terjumpa manager lama aku.....fuhhhhhhhh tembam gile dia....almaklum lar orang dah berkahwin kan..hehehehe.....okay lah sampai kat sini je aku bercerita.....nanti ada masa lagi aku cerita lagi ..papaiiiii.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan